❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

lo0o0vee

sahel

lo0o0vee

http://lo0o0vee.loxblog.com

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

**...وای بر من...**

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U هيـ ــــ ـيـس لُـطفاً سُكـوتـ را رِعايَتــ كُنيد. ××××× کــــــــاش گاهی زنـــــــــدگی [◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►] داشت . . . ! ¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨
**...وای بر من...**

گر نمی دیدم در این دنیا تو را گر نبودم با تو هرگز آشنا

گر در آن محفل نبودی همچو شمع یا نمی دیدم تو را در بین جمع

گر زهر بیگانه ای بیگانه تر می گذشتم از کنارت بی خبر

گر نمی کردی بسوی من نگاه با نگاهی نمی رفتم زراه

عاشقی گر در سرشت من نبود یا که عشق سرنوشت من نبود

این زمان جانم زمهرت پر نبود سینه ام منزلگه عشقت نبود

گر چه دیدم در رهت دائم بلا وای برمن گر نمی دیدم تو را



نظرات شما عزیزان:

مژده
ساعت15:22---18 فروردين 1391
سلام دوست گلم.مرسی که به وبم اومدی.آدرستو نذاشته بودی که لینکت کنم،الان خیلی اتفاقی وبلاگت رو پیدا کردم ولینکت کردم.بازم بیا پیشم

سالار هاست
ساعت16:03---15 فروردين 1391
سلام
بلی من موافق تبادل لینکم
منو به اسم " بیا تو هرچی بخوای دارم" لینک کن و بهم خبر بده با چه اسمی بلینکمت!!


اشکان
ساعت15:04---15 فروردين 1391
slm doste golam kheyli kheyli mamnonam ke sar zadi be ma kheyli khoshhalam kardii web shomam besyar zibast jaye tarif nadare aliyee khoshhal misham bazam ba ham bashim karii barii har chi bazam sar bezan montazeram movazebe khodeton bashid bye bye

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|+| نوشته شده توسط sahel در سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, و ساعت 13:18 |

قالب وبلاگ